VR in al zijn vormen en maten is gegroeid van gimmick tot een krachtige tool met bewezen waarde voor de uitvoeringen met een strategie en een plan.
Hier is een indrukwekkend voorbeeld met nummers!
Center Parcs, eigendom van de Franse groep Pierre et Vacances, is één van onze favoriete klanten. Ze begrepen snel dat authenticiteit, kwalitatieve content en een doordachte strategie direct kon leiden tot verkoop, en nu hebben we klinkende getallen om dat statement te bewijzen.
Een directe vergelijking tussen gewone afbeelden en via een virtual tour:
Mochten we een microfoon vast hebben, juist, mic drop.
Return on investment door virtuele tours is hier overduidelijk bewezen.
Een hoge-resolutie, premium virtuele tour geeft een zeer genietbaar beeld van de omgeving, activiteiten en accomodaties. De potentiele bezoeker kan alles op eigen tempo ontdekken en maakt zo een emotionele connectie met de trip en de locatie. Ze zien zichzelf ontbijten, wandelen, fietsen, zwemmen of klimmen.
Door een 360-graden zicht creeer je vertrouwen dat de omgeving ook wel degelijk klopt. Geen vertekende beelden, bijgeknipte foto’s en bedenkelijke truuken om verblijven te verkopen, de bezoeker voelt zich niet beetgenomen en kan een geinformeerde beslissing maken voor de héle groep, familie of vrienden.
Kijk vooral zelf, bezoek Villages Nature in premium 360:
Get in touch and tell us about your challenges. Together we'll make your organization thrive through premium, personalized immersive experiences.