Poppr maakt virtual tours voor alle Center Parcs Europees (in België, Nederland, Frankrijk en Duitsland).
Ook voor Center Parcs De Haan maakte Poppr de virtuele rondleiding.
Virtual tours brengen bewezen meer op dan ‘klassieke’ foto en video. Mensen boeken niet enkel sneller (15%), ze boeken gemiddeld ook meer (27%) en ze blijven 4x langer op je website (15 minuten in plaats van 4 minuten).
De Haan was vroeger een Sunparks, maar de moedergroep PVCP heeft deze recent verbouwd tot een ‘echte’ Center Parcs.
Center Parcs De Haan aan zee ligt op wandelafstand van het strand van het pittoreske De Haan. Je verblijft er in comfortabele vakantiehuizen, elk maar een eigen privé-tuin. Tal van binnen- en buitenactiviteiten zorgen er voor dat je je geen ogenblik verveelt. Zelfs niet bij slecht weer. Bovendien vind je bij de Tourist Guide tal van informatie voor uitstapjes in de omgeving. Bijvoorbeeld naar het nabijgelegen Oostende en Brugge.
Mensen kopen ervaringen, geen producten. Virtual Reality is een krachtige en indrukwekkende manier om hen te laten zien wat je te bieden hebt, met extra opportuniteiten zoals video, animaties, verkooptools en booking-buttons om conversie te stimuleren.
Tegenwoordig hebben reizigers uitgebreide informatie nodig voor ze iets willen boeken. We zijn visuele wezens, sterk beeldmateriaal is dé belangrijkste conversietool. Virtual Reality is hier uitzonderlijk sterk in, omdat het een 360 graden zicht geeft op niet enkel de verblijfsplaats maar ook activiteiten en bezienswaardigheden in de buurt, op een genietbare en frictieloze manier.
Hier komt het op neer. Sterke en functionele storytelling zorgt voor:
En we hebben de nummers om dit te onderstrepen.
Meer omzet halen met virtuele rondleidingen?
Get in touch and tell us about your challenges. Together we'll make your organization thrive through premium, personalized immersive experiences.