Gezocht: Management / Accounting / MarCom Assistant

Posted on

Wij zijn een snelgroeiend digital marketing agency, 15 man sterk, een prachtig kantoor in het schuune Gent. Gefundeerd door strategie ontwikkelen we VR, AR, 360 en marketingcampagnes voor merken als Center Parcs, AccorHotels, KMDA, Engie, Belfius, Volvo, Audi, Jims Fitness, Lago, en een pak meer.

We werken in een knoert van een loft aan Gent Dampoort, met een indrukwekkend zicht over de stad (zeker bij sunset), in een creatieve, bruisende omgeving die nooit verveelt.

Poppr Loft

We zijn op zoek naar dé geknipte Management Assistant:

  • Als onze rots in de branding fungeer je als centrale figuur binnen de organisatie.
  • Als administratieve duizendpoot met stevige kennis van boekhouding hou je de nummers up to date, heeft een balans geen geheimen, controleer de financiële status van projecten en geeft laatbetalers vriendelijk onder hun voeten.
  • Je helpt bij projecten, marketing, communicatie, en houdt onze CRM piekfijn in orde.
  • Je ontvangt klanten, leveranciers, regelt praktische organisaties van meetings, projecten, beurzen, evenementen, en zorgt voor De Loft en bijhorende feestjes.

De lange versie:

  • Je bent onze rots in de branding, deelt liefde en straffen uit waar nodig
  • Je fungeert als centrale figuur binnen de organisatie en biedt de nodige administratieve en praktische ondersteuning aan de verschillende teams
  • Je hebt stevige kennis van boekhouding, een balans lees je als badlectuur, geen euro ontsnapt je waakzame oog
  • Je maakt spreadsheets in je slaap, en meet die slaap in een spreadsheet
  • Je werkt onze scanboekhouding constant bij en communiceert rechtstreeks met het management
  • Je houdt onze CRM always up to date, controleert de financiële status van projecten en alarmeert waar nodig
  • Je beantwoordt telefoons, alle post, emails, ontvangt klanten, leveranciers en verzorgt de meetings
  • Je regelt de praktische organisatie van meetings en producties op locatie, evenementen, beurzen, hotels en last-minute plezanterijen
  • Als vlotte communicator en digital native help je bij projecten, marketing en communicatie – social media, de website, een machine, ben je
  • De Loft is jouw home away from home, je houdt die proper en presentabel
  • Je bestelt materiaal, en houdt de inventaris up to date. Wie heeft die VR bril gepikt? Een week geen koffie.
  • Je zorgt voor de koffie, en de andere boodschappen voor het kantoor
  • Latte art zit in je interessegebied
  • Friday drinks en het occasionele feestje? Wordt geregeld met éxtra toeters en bellen!
  • Je zegt aan Sven dat hij wat stiller moet zijn

We zoeken idealiter:

  • Je genoot een bachelor- of masteropleiding (of gelijkwaardig door ervaring of overtuiging)
  • Je bent een digital native, of van dat niveau
  • Je bent een administratieve duizendpoot en multitasken is één van jouw grootste troeven
  • Marketing en digitale communicatie boeien je enorm, interesse voor 360/VR/AR is een pluspunt
  • Je bent professioneel, discreet en betrouwbaar
  • Je staat vast in je schoenen, wij bewegen snel
  • Je bent bekwaam om verschillende taken tegelijk te managen, variërend van grootte en inhoud
  • Probleemoplossend denken is één van je talenten; je bent proactief, detecteert alle mogelijke valkuilen en weet van aanpakken
  • Je hebt uitstekende organisatie-, tijds- en communicatiemanagement-skills.
  • Je weet je prioriteiten te stellen en kan je uitstekend organiseren
  • Je bent bekwaam, zelfzeker en toegewijd
  • Je hebt zin voor initiatief, een hands-on-mentaliteit en stroopt graag de mouwen op
  • Ervaring met MacOS, iOS, Google Drive, boekhoudsoftware zijn dikke pluspunten
  • Naast het beheersen van de Nederlandsche Taal you have business level knowledge of English, written and orally, British accent is quite a plus indeed
  • Kennis de le français und Deutsch est ein plus
  • Je hebt minstens 2 jaar werkervaring

Awel, hier komt het op neer:

Bij Poppr kom je terecht in een creatieve, sterk groeiende onderneming met een collegiale werksfeer en een open bedrijfscultuur. We durven het zeggen: startupsfeer. Want dat klinkt hip. Klinkt dat nog hip?

Binnen deze gevarieerde job krijg je de kans om initiatieven te nemen en jezelf verder te ontplooien. Dit wordt uiteraard gekoppeld aan een aantrekkelijk salaris volgens kennis en ervaring, aangevuld met extralegale voordelen. En koffie. Veel koffie.

  • Een marktconform loon naargelang jouw ervaring
  • Extralegale voordelen
  • Bovenstaande functie is met het oog op een vaste indiensttreding

 

Een beetje schuimbekken van enthousiasme?
Mail je verhaal naar steven@poppr.be.

Reacties